Czy warto korzystać z przypinek reklamowych?

Najwyższej jakości usługi remontowe

Czy warto korzystać z przypinek reklamowych?

Niektórzy twierdzą, że najtańsze gadżety reklamowe są już tak powszechnie wykorzystywane, że nikt nie zwraca na nie uwagi i lepiej jest postawić na droższe, bardziej unikatowe produkty, które w większym stopniu przyciągną uwagę potencjalnych klientów. Nie jest to prawda – odpowiednio dobrane i przygotowane gadżety w niskiej cenie również mają dużą szansę spełnić swój cel, a przy okazji w mniejszym stopniu obciążą budżet firmy, która zdecyduje się z nich skorzystać. Przykładem mogą być reklamowe przypinki, magnesy czy też długopisy.

Jak wykorzystuje się przypinki reklamowe?

przypinki reklamowe producentMagnesy stanowią ciekawą pamiątkę z podróży, ale wiele firm sięga po nie, by zareklamować konkretny produkt. Dzięki możliwości zamówienia magnesów w dowolnym kształcie może on wyglądać jak np. butelka ketchupu, elegancki but czy też konkretny, charakterystyczny model samochodu. Taka forma jest znacznie skuteczniejszym sposobem na reklamę. Reklamowe długopisy to wciąż dobry pomysł na gadżet, który przydaje się każdemu: rodzicom, pracownikom biurowym, studentom etc. Jeśli firmie zależy na promowaniu działań ekologicznych, to i dla nich producenci mają odpowiedni produkt, jakim są długopisy papierowe. Z mody wciąż nie wychodzą także przypinki reklamowe. Wyróżnia je przede wszystkim niska cena, dość duża powierzchnia nadruku, niska waga i trwałość kolorów, ponieważ zadrukowana powierzchnia badzików jest zabezpieczana przed blaknięciem. Rozmiary przypinek są bardzo różne, mogą od mieć od zaledwie 25 do aż 75 mm średnicy – mogą więc być albo subtelnym dodatkiem, albo stanowić wyraźną, trudną do przeoczenia reklamę. Przypinki reklamowe producent proponuje albo w formie gotowych wzorów, albo też z możliwością wyboru własnego nadruku. Wśród firm popularniejsza jest oczywiście ta druga opcja, ponieważ pozwala na zamówienie przypinek z nadrukiem w postaci firmowego logo czy też sloganu reklamowego. Przypinki tworzone są często jako pamiątkowy gadżet dla klientów, ale bardzo często noszą je też pracownicy danej firmy zamiast zwykłych identyfikatorów.

Przypinki niewątpliwie mają wiele zalet. Ich jakość jest adekwatna do ceny, można nosić je doczepione do ubrania w dowolnym miejscu, na torbie czy plecaku. Producenci dają dużą dowolność w kwestii wyboru rozmiaru, czasem też kształtu przypinek, choć przeważnie dostępne są tylko te okrągłe. Ważną kwestią jest też niski koszt zamówienia, który sprawia, że jest to bardzo tania forma reklamy i może sobie na nią pozwolić każda firma, nawet ta, która działa dopiero od niedawna i nie dysponuje dużym budżetem na działania marketingowe.